loading...
شبا موزیک
مهدی بازدید : 31 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

سربودن یعنی بروچندتانون بخر
پسریعنی هی شماره دادن ومنتظرزنگ بودن
پسربودن یعنی تا کی مفت خوری میکنی
پسریعنی به زورسوم راهنمایی داشتن
پسریعنی عمراعزیزدل باباباشی
پسریعنی همه میرن مسافرت وتوبایدبمونی وخونه روبپایی
پسریعنی همه مواقع مرد خونه هستی ولی روزمرد که میشه میگن توپسری هنوز ومرد نشدی
بلاخره پسر بودن یعنی هزاربدبختی
.
.
.
اگه پسرا نبودن کی مامانا رو دق می داد ؟
اگه پسرا نبودن کی شلوار کردی می پوشید بیاد تو کوچه ؟
اگه پسرا نبودن کی مجنون می شد ؟
اگه پسرا نبودن کی خونه رو می کرد باغ وحش ؟
اگه پسرا نبودن تو دانشگاه استاد کیو ضایع می کرد ؟
اگه پسرا نبودن کی خالی می بست ؟
اگه پسرا نبودن دخترا به چی می خندیدن ؟
اگه پسرا نبودن کی کرم می ریخت ؟
اگه پسرا نبودن کی ابروهاشو بر می داشت ؟
اگه پسرا نبودن دخترا کیو سر کار می ذاشتن ؟
اگه پسرا نبودن دخترا کیو تیغ می زدن ؟
اگه پسرا نبودن کی تو کلاس می رفت گچ می یاورد ؟
اگه پسرا نبودن کی آشغالا رو میذاشت جلوی در ؟
نه خدایــــــــــــی کـی؟؟؟
.
.
.
کی گفته زنا پرحرفن
عاغا تو خونه ی ما ۱۰ساعت گوشی دست داداش بزرگمه ۱۰ دست داداش کوچیگمه اون ۲ساعت باقیمونده هم تلفن بیچارمون تو شارژه
.
.
.
دخترا بخونن !

یه راه خوب واسه دک کردن پسرا ))))
بهش بگید عاشقتم.خیلی دوست دارم بیا همین الان ازدواج کنیم
عرض چند ثانیه محل حادثه را ترک میکنن وتا آخر عمر برنمیگردن:)))))
.
.
.
آهای عاغا پسر ا…
عایا شما هم هنگام رفتن به عروسی درB در دنبال یکی میگردین که کراواتتونو گره بزنه؟؟؟
یا اینکه ازهمون اولین گرهی که خورده دیگه بدبختو بازش نکردین؟؟؟؟؟؟؟
یا اینکه خودتون بلدین گره بزنید(که درصدتون خعععلی کمه).:-):-):-):حالا دیگر نگران گره کراوات خود نباشید چون این روزها همه پاپیون !میزنند شماچطور؟؟؟؟
.
.
.
هیچوقت به یه مرد نگو موهاش داره میریزه… خودش اینو میدونه!
.
.
.
عاگا دوستم(دادا جواد اسمتو نمیگم آبروت نره) زنگ زده میگه ساعت ۳ بیا بیرون کارت دارم میگم ساعت ۳ سگ پر نمیزنه تو خیابون بزار ۵ میگه نه باید زود بیام خونه شام بپزم (من۰٫ِ۰)
میگم تو میخای شام بپزی؟
میگه آخه مادرمینا نیستن
گفتم خوب پس عب نداره شام باهم بیرون ی چیزی میکوفتیم میگم نه آخه خواهرم خونست بی شام میمونه۸-)
حالا اینا ب کنار دارم میرم پیشش مادرم میگه کله ظهر کجا میری؟گفتم دوستم کارم داره میگه زود باید برگردم خونه شام بپزه
مامانم میگه مخاطب خاص پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه مادر من من صاحاب دارم اینجوری میگه حالا صاحابم بشنوه تیکه بزرگم دمپائیم کـــــه
بعضی پسرا واقعن هدر دادنه ریش و سیبیلَنا
♠من دیگه حرفی ندارم♠
.
.
.
یعنی این خانمهایی ک دودستی بازوی شوهرشونو میگیرن میترسن ی وقت شوهره فلنگ رو ببنده آیا؟؟ آخه جانی رو هم انقد محکم نمیگیرن!
.
.
.
بعضی بسرا هم هستن هیکل خودشون رو اینقدر خوشکل و ورزشکاری تصور میکنن که آینه رو هم قبول ندارن
دیدم که میکم ها
.
.
.
بابامون واسمون زنم نگرفت مرد بشیم یکی واسمون روز مرد شورت و جوراب بخره
البت خودمونم عرضه نداشتیم یکیو پیدا کنیم ولنتاین واسمون کادو بخره
.
.
.
به اطلاع بانوان محترم میرساند به دلایل فنی و غیر فنی، کشتی های چینی حامل شورت و زیر پیراهنی به بنادر ایران نرسیده اند و به همین دلیل امسال کمبود شدید این اجناس در بازار حس میشود. لذا خواهشمند جهت تهیه کادوی روز مرد به فکر تهیه اقلامی دیگر مانند ناخن گیر، دمپایی پلاستیکی، لنگ و … باشند. باسپاس، ستاد اسکان، نه ببخشید ستاد حوادث، نه ببخشید ستاد مردمی، نه ببخشید… اصلا بی خیال ستاد… فقط نگید اطلاع رسانی نشد!!
.
.
.
غضنفر از ماشین پیاده شد که درو برای زنش باز کنه زنش گفت فدات شم بعضی از کارات خیلی رمانتیکه! غضنفر گفت لوس بازی درنیار زود باش از ماشین پیاده شو در خرابه باید از بیرون باز بشه!
.
.
.
دیدین بعضی از این آقا پسرا چه مویی بلند میکنن،اتو میکنن و با حوصله و به شکل های گوناگون میبندن؟؟؟؟؟لامصعب نمیدونم اینا چه انگیزه ای دارن اینکارارو میکنن؟؟؟؟!!!!یعنی منه دختر اینا رو خیابون میبینم از خودمو و دختر بودنم خجالت میکشم…..بی صاب نمیدونم چرا این انگیزه تو من بیدار نمیشه که هر هفته ی بار موهامو شونه میکنم و تازه هرسه ماه یکبار هم موخوره میوفته!!!!
تذکر:آقا پسرایی که نمیدونن موخوره چیست،لطفا به این برادرای خواهرنما مراجعه کنند!!!!
.
.
.
دکتر سلام
یه بلائی هست بنام خرید آزاری(آذاری-آضاری-شایدم آظاری)
تصور کنین من بد ی روز سخت و طاقت فرسا دارم میرم خونه بخاطر حس مسولیت پذیریم (گزینه مذکور تو حلقتون) زنگ میزنم خونه میگم سلام مامان چیزی لازم نداری بگیرم سر راه؟
میشنوم:نه مرسی بیا خونه پسرم. …. رسیدم خونه لباسامو عوض کردم جورابامم دفن کردم میام میشینم (آخی زندگی بعضی وقتا چقدر زیباس)
در این لحظه مادرم خیلی شیک و مجلسی ی تیکه کاغذ کوچولو میزاره جلوم و میگه حالا ک خستگیت در رفته برو این چند قلم رو بگیر بیا:-)
من من که الان پرسیدم گفتی چیزی لازم نداری ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
خوب دلم نیومد خسته بفرستمت خرید حالا چیه مگه برو سر کوچه بگیر بیا دیگه:-)
من همچنان خواهشن اگر کسی سر کوچه ای مشاهده کرد که بقالی و قصابی و سبزی و میوه و نونوائی و حتی المقدور خرازی در یک سوپر مارکت خلاصه شده بود خبر بده
میدونم تو این راه تنها نیستم(همچین موجوداتی فلک زذه ای هستیم ما عاگاها)
من واسه آخرین بار)-:
من دیگه حرفی ندارم
.
.
.
اینقدر دوست دارم از این ربان پهن قرمزا که دور سبزه میبندیم دور کله این پسرا که موهاشونو عین چمن کف رفته از ورزشگاه آزادی کردن ببندم !!!! نکردن هم چمن قد کافی کش برن . نسیه که کار از پیش نمیره . یه تیکه چسبوندن اون وسط دور تا دور خالی کردین !!!!
.
.
.
شوهر جیست‏?‏
شخصی است که آشغالا رو میزاره دم در
وجنان قیافه ای می کیره که انکار کل خونه رو تمیز کرده
دیدم که میکما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 4,129